23. september 2020
»V zadnjih 18 letih se je za 38 odstotkov skrčil delež predvajanih dokumentarnih, igranih (filmi, drame in nanizanke), kulturno-umetniških, izobraževalnih, otroških, mladinskih in glasbenih programov, lastna produkcija teh vsebin pa še bolj.«
Poziv opozarja na upad kulturno-umetniških vsebin na nacionalni televiziji v zadnjih letih.
23. september 2020
»Kulturne vsebine so naložba v prihodnost.«
Poziv poudarja pomen kulturnih vsebin kot naložbe v prihodnost družbe.
23. september 2020
»Treba se je vprašati, kaj je poslanstvo javne radiotelevizije.«
Poziv spodbuja razmislek o poslanstvu javne radiotelevizije v prihodnosti.
23. september 2020
»Za kakovostne vsebine, ki niso odvisne samo od gledanosti.«
Poziv poudarja potrebo po kakovostnih vsebinah neodvisnih od gledanosti in komercialnih interesov.